Rambursări

Avem o politică de returnare de 14 zile, ceea ce înseamnă că aveți la dispoziție 14 zile de la primirea produsului pentru a solicita returnarea.

Pentru a fi eligibil pentru returnare, articolul dumneavoastră trebuie să fie în aceeași stare în care l-ați primit, nepurtat sau nefolosit, cu etichete și în ambalajul original. Veți avea nevoie și de chitanța sau dovada achiziției.

Pentru a iniția o retur, ne puteți contacta la contact@adorra.com.

Dacă returnarea dvs. este acceptată, vă vom trimite o etichetă de expediere pentru retur, precum și instrucțiuni despre cum și unde să trimiteți coletul. Articolele trimise înapoi fără a solicita mai întâi retur nu vor fi acceptate.

Ne puteți contacta oricând cu orice întrebări despre retururi la contact@adorra.com.


Daune și probleme
Vă rugăm să verificați comanda dvs. la primire și să ne contactați imediat dacă articolul este defect, deteriorat sau dacă primiți articolul greșit, astfel încât să putem evalua problema și să o rezolvăm.


Excepții/articole nereturnabile


Schimburile
Cea mai rapidă modalitate de a vă asigura că obțineți ceea ce doriți este să returnați articolul pe care îl aveți și, odată ce returnarea a fost acceptată, să faceți o achiziție separată pentru noul articol.


Uniunea Europeană perioadă de reflecție de 14 zile
Fără a aduce atingere celor de mai sus, în cazul în care mărfurile sunt expediate în Uniunea Europeană, aveți dreptul să anulați sau să returnați comanda în termen de 14 zile, pentru orice motiv și fără justificare. Ca mai sus, articolul dumneavoastră trebuie să fie în aceeași stare în care l-ați primit, nepurtat sau nefolosit, cu etichete și în ambalajul original. Veți avea nevoie și de chitanța sau dovada achiziției.


Rambursări
Vă vom anunța imediat ce am primit și verificat returnarea dvs. și vă vom anunța dacă rambursarea dvs. a fost sau nu aprobată. Dacă este aprobat, veți fi rambursat automat la metoda de plată inițială în termen de 10 zile lucrătoare. Vă rugăm să rețineți că poate dura ceva timp pentru ca banca sau compania dvs. de card de credit să proceseze și să posteze rambursarea.
Dacă au trecut mai mult de 15 zile lucrătoare de la aprobarea returnării, vă rugăm să ne contactați la contact@adorra.com.